Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Provtur med matte

Av Karja - 15 november 2011 19:23

Prov red ju Otto idag så hans matte fick se hur ja och han funkade ihop. Hon tyckte

det gick jätte bra och att vi funkade ihop. + att hon tyckte jag red honom fint. red ju

som jag brukar rida :P men kul att hon tyckte de såg fint ut =)

Red ju honom på turridningen och han skötte sig bra men det är självklart att hon vill

se med egna ögon hur vi gick ihop än bara höra mig o kompisen säga att det gick jätte bra.

Ska bli jätte kul att rida honom, jag ska bara vänja mig vid hans gång, skritt och trav är

inga problem men hans galopp är jag inte van vid så den får jag vänja mig vid. För att 

jag inte ska dunka honom i ryggen innan jag har vant mig vid den så står jag i fältsits. 

Men annars är han jätte härlig att rida på. ska se om ja kan få nån och ta kort imorn när 

ja ska rida honom. 

 
 
Anna

Anna

15 november 2011 20:23

Vad roligt att det gick bra:) Vill gärna se kort på honom.

Svar:Jag rider alltid ut själv så jag vill gärna ha med mobilen. Men huvudsaken att någon har mobil med sig!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards