Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 20 november 2011

Sadelskydd

Av Karja - 20 november 2011 20:24

Sytt färdigt sadelskyddet till min sadel som jag ska prova imorn när ja kommer ut te stallet.

ska iväg me christina te skövde o kolla en sväng sen så ska vi ut te stallet å ut me hästarna om det

inte hinner bli mörkt när vi kommer hem. Ev så ska ja åka te ridhuset me Ottos matte så ska hon filma 

när ja rider. annars så ställer ja den på staketet vid paddocken om det fortfarande e ljust ute.


Nu ska jag och Daisan gå ut på en promenad och sen mysa lite o kolla på film innan de e dags för mig

å sova. Gick upp vid 7 imorse :P inte vanligt för att komma från mej hehe. Hjälpte F ida me, idag blev de å bära

x antal plintar och sen dra plåtar fram till containern. tog lite på kroppen inte van vid att jobba så mycke hahah

brukar ju bara träna hästar mocka å fodra å de e lite krävande av kroppen


 

 
 
Anna

Anna

20 november 2011 22:02

Vad duktig du har varit idag med!! Du kommer att sova gott inatt;)

Svar:Jag har haft en riktigt bra helg:) Har fått allt jag tänkt göra i helgen gjort. Så de bådar gott inför nästa vecka!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

20 november 2011 22:03

Svar:Det gör jag jättegärna:D Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
catrin

catrin

30 januari 2012 16:26

Hej!
Jo har du möjlöigen en bra beskrivning på ditt sadelskydd som du sydde?

MVH/Catrin

http://cate.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards