Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Putsat

Av Karja - 21 november 2011 20:41

Putsat min sadel o mina träns =) så nu e de gjort ska bara bära ut de me men de tar ja me ut när vi tar in hästarna.

sen ska ja kolla på film o ta de lugnt. 

hann tyvärr inte ta kort på hästarna elle rida ida då de hade hunnit bli mörkt när vi kom hem igen, kan de inte 

va sommar så man har de ljust lite längre =) då hinner man åtminstone göra de man sak innan de blir mörkt =)



 

 
 
Anna

Anna

21 november 2011 20:59

Visst är det skönt när man har putsat så att allt är rent och fint:)

Svar:Vad roligt att du nämner just kådsalvan!! Jag hittade den på en hemsida och där stog det att den var bra för bla mugg!! Men när man inte har hört någon annan berätta sina egna erfarenheter blir man lite skeptisk;) Var i valet och kvalet idag OM jag skulle beställa den!! Får nog ta en funderar tills imorgon:)

Då mailar jag dig på en gång:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

21 november 2011 21:07

Svar:Då kanske jag gör en beställning redan ikväll!! Tack och bock för tipset:D

Jag har också samma MSN och mail.

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards