Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

hästarna

Av Karja - 21 november 2011 22:13

Då är Peanut, Nighty och Sunny fått komma in för natten, va så nöjda när dom fick köra ner mulen i krubban

å börja äta på sitt kraftfoder. provade även mina underlägg te linderna ja ska ha när ja lindar benen på hästarna.

fick te två storlekar från dom stora bitarna innan ja klippte isär dom, en mindre te frambenen o en större te bakbenen. så fick ut 8 st från 4 stora bitar. =)

så här såg dom ut innan ja klippte isär dom 

 

Provade även benskydden ja köpte på skövde ridsport och dom passade åxå. va sunny som fick agera provdocka :P men de hade han inget emot, söta lilla sunny. nu ska ja kolla lite på film innan ja ska sova   


 

 
 
Anna

Anna

21 november 2011 23:07

Jättebra när man kan ändra och klippa till paddar efter eget behov. Då får man så många fler att använda:)

Svar:Precis!!! Pernilla hade länkat Caisas för dessa hönät på sin blogg:) Det var på så sätt jag hittade igen grankådan:D Jag tycker att mina höhäckar funkar så bra på T. Men det är ju ett jättebra alternativ för andra hästar. Många har valt att använda dessa hönät istället för höhäck. Bra att det finns olika valmöjligheter tycker jag. Då finns det en lösning för alla:D

Jo, jag tycker också att nu får det vara bra med muggen!! Är så less...och vad ska då inte han vara!!


Jag har skickat mail och accepterat dig på MSN:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

21 november 2011 23:41

Svar:Den är väldigt enkel att klippa ut och passa till sadeln:D

Det är jättebra när man kan göra eget till bättre pris och minst lika bra och funktionsdugligt:D Det tycker jag om!!! Som du säger så sparar man lite pengar!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards