Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Jävla väder

Av Karja - 25 november 2011 12:56

hatar sånt här väder =( :@ går ju inte å göra något, å inte vill man lasta hästar i sånt här väder heller. 

men hann ju iaf rida Otto innan vädret blev värre. ska ev även åka å hämta spån men de beror på om de förvaras

under tak så man slipper så ute i regnet å lasta, för e de under tak så kanske man kan backa te släpet så man slipper

springa ute :P men de märker ja väl om en stund. 

Ska iaf gå ut och hämta in peanut o nighty så dom får komma in o torka sen ta på dom täcke å släpppa ut dom igen.

vid 5-6 så kommer F å hämtar mig sen ska jag hem. får se lite va ja hittar på ikväll när ja kommer hem.

 
 
Anna

Anna

25 november 2011 15:18

Svar:Det är riktigt tragiskt tycker jag!! Usch!! Hoppas att det blir bättre koll på fodret så man slipper läsa om det här fler ggr:(

Såg att det mesta från Tävlingen i helgen gick på Play.

Håller helt och hållet med att det är bättre att de reagerar än att man inte ser en reaktion alls.

Jag beställde broddar, ett rött dressyrschabrak + huva, plaststigbyglar och ett par bruna ridbyxor:)

Känns bra att det kommer inom kort!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

25 november 2011 21:36

Svar:Hundgården blev jättebra!! Skönt när det blir lika bra som man har tänkt sig:D Hi hi!!

Härligt att ditt paket kommit redan!!!

Jag skulle kunna tänka mig att många har fått sig en tankeställare angående foder nu!!!

T är ju rätt så speciell;) Nuförtiden blir han inte alls lika hysterisk som tidigare. Han vet ju numera VAD jag vill att han ska göra och jag vet HUR han reagerar i de flesta situationer och brukar kunna "mota Olle i grind" så att säga:) 9 av 10 ggr är han helt underbar att rida!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards