Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

inget paket

Av Karja - 25 november 2011 21:42

fanns inget paket att hämta ut när ja kom te ica nu på kvällen. de va tydligen försenat men ska ha kommit

på månda trodde dom så ska gå dit å kolla på månda

 
 
Jenny

Jenny

25 november 2011 21:53

Posten kan vara sådana slarvpellar :/ Hoppas ditt paket dykt upp på måndag!

SV: Usch, det låter som en riktigt dålig upplevelse! :/ Själv åkte jag tåg hem från sjukhuset några timmar efter operationen, jag ville verkligen inte ligga kvar på sjukhuset över natten och kände mig faktiskt rätt pigg, annat var det när jag fick bort blindtarmen, då var jag helt väck efter operationen :S Ändå tycker jag att gallsten gör mycket ondare än blindtarmsinflammation, även om jag bara hade små stenar.

http://islandstokan.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

26 november 2011 10:26

Svar:Den var så himla gullig så jag kunde bara inte låta blir att lägga in den. Man blir riktigt sugen på att skaffa kattunge igen;) Hi hi!!

Jag har haft tur och fått tag på väldigt bra "stalljackor" på REA på Jula:) Rejäla och till bra pris!!!

Jag var med om samma sak för ett tag sedan:( Fick besked att mitt paket kommit och när jag åkte iväg för att hämta det fanns det INTE på plats?? Detta var en fredag och de har bara utlämning mån-fre så jag fick vänta till måndag. Jag ringde först för att kolla att paketet hade kommit innan jag åkte iväg...det hade det som tur var!! Man kan ju bli tokig för mindre;) Jag tyckte att det var olustigt när INGEN visste VART paketet var?? Skulle det dyka upp eller var det borta:( SUCK!! Dock sa de att det ALLTID brukar dyka upp. Det kändes ju allafall bra:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards