Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

sjuk

Av Karja - 29 november 2011 11:31

inge kul o va sjuk, orkar knappt göra nåt. men lyckas masa mig ut så daisan får komma ut o göra sitt.  

somnar nästan igen fast ja sitter upp. funderar på va ja ska hitta på, men blir nog å slänga på en film o försöka att

inte somna nåt ida. försöka duger ju :P 


 

Mej
 
 
Ingen bild

q

29 november 2011 11:51

krya på dig

 
Ingen bild

madde

29 november 2011 11:56

krya på dej gumman

 
Ingen bild

mia

29 november 2011 11:57

krya på dej

 
Anna

Anna

29 november 2011 12:33

Krya på dig!!!

Svar:Jag hoppas verkligen att svullnaden går tillbaka nu under veckan!!!

Det är verkligen jättebra att kolla upp både dag och nattpersonal emellanåt. Precis som du säger så kan man förhindra och ev. förflytta de som kanske inte SKA jobba natt eller dag:)

Jag har haft en himla tur med T och tappskor. Har för mig att det endast är 2 st på 4 år!!! Då har han i och för sig mest gått skodd december-april. I år är första gången jag skodde honom redan i september.

Jag hoppas verkligen att muggen ger med sig under veckan nu!!

Roffe och Malin rider väldigt trevligt bägge 2...och är dessutom väldigt bra ambassadörer för ridsporten!! Sedan har vi en uppsjö med yngre ryttare på uppgång:D Alltid bra med återväxten underifrån;)

Jag har tränat för en hel del landslagsryttare under -80 och 90-talet. Det är jättenyttigt att ha en månadstränare utöver sin vanliga veckotränare!! Man lär sig grymt mycket..oftast bara små detaljer som gör så otroligt mycket i slutändan:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Qodrofenia med ridtravare i fokus!

Qodrofenia med ridtravare i fokus!

29 november 2011 18:32

Krya på dig.Hoppas du mår bättre snart.

sv:Jag är så less på det här vädret så det finns inte.Jag har så många planer för hästarnas träningsupplägg framöver men det börjar kännas ganska så tröstlöst nu när det aldrig blir som man tänkt.
mvh/Q

http://qodrofenia.bloggplatsen.se

 
Qodrofenia med ridtravare i fokus!

Qodrofenia med ridtravare i fokus!

29 november 2011 20:05

sv:Tack så mycket.Vi har byggt allt själv i stallet och jag blir aldrig riktigt nöjd så det sker förändringar hela tiden haha.Sadlarna hänger inte kvar på väggen på bilden längre utan där står i dagsläget ett gammalt almogeskåp som jag har lindor schabrak och lite annat smått och gott i och sadlarna har flyttat till andra ändan av stallgången.
mvh/Q

http://qodrofenia.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

29 november 2011 20:50

Krya på dig!

SV: Jag har nog ingen vettig stallbild just nu, men i vårt stall har vi öppet mellan boxarna, dock ganska höga mellanväggar :) Samma sak ut mot stallgången. Måste man nödvändigtvis ha någon avskiljare tycker jag sådana nät av den robustare sorten är att föredra, dem kan hästarna inte fastna i, i alla fall :)

Shettis-rejset är höjdpunkten i Globen, helt klart! Får sådana habegär efter en egen shettis varje gång jag ser dem kuta över halmbalarna :)

http://islandstokan.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

29 november 2011 21:32

SV: Jag tycker inte mina luktar så mycket heller men sambon är lite allergisk så jag vill inte ha de använda kläderna för länge.

Tja, som med allt när det kommer till vården var jag tvungen att vara enträgen. Nu har jag ju haft gipset borta i ungefär en vecka och snart ska jag boka tid för uppföljning så de kan kontrollera att jag återhämtar mig som jag ska. Men ridförbudet är verkligen inte kul :(

http://islandstokan.bloggplatsen.se

 
Bonnie

Bonnie

29 november 2011 23:07

Krya på dig:)

http://teamkarlsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards