Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Busat

Av Karja - 29 november 2011 21:28

Har busat en stund me daisan nu efter att jag å F har ätit, blev spagetti o

köttfärssås   å sitter nu o kollar på Värsta pojkvänsakedemin på 3:an ska

gå ut på en kvällspromenad när det är slut. sen försöka somna i en vetti tid. försöka

går ju. har iaf lyckats undvika att somna under dagen då ja får ännu svårare för att

somna när ja väl ska sova.  

Ska ju försöka komma upp vid 8-9 tiden imorn så ja hinner tvätta å att de hinner torka

ordentligt innan ja hämtar upp de.


 

Daisan · Mej
 
 
Anna

Anna

29 november 2011 22:11

Låter som en mysig dag hemma!! Krya på dig:D

Svar:Men gissa om jag skämdes!! Hur klantig får man bli....rodnar....

Vi har ganska mycket snö här uppe i norr...därav snösulor + 4 brodd:D Sedan tycker jag att det balanserar upp bättre med 4 broddar än med 2. Skorna nöts också betydligt mer i tån utan broddar och riskerar att gå av...speciellt när T är så stor och tung:S

T var riktigt duktig idag!! Jag har även en fantastiskt snäll Hovis:D Jag är så himla nöjd!!!

Tack!!! Det känns skapligt nu ikväll..får se hur det känns imorgon;)

Det känns riktigt bra att han nu snubblar minimalt:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

29 november 2011 22:51

Svar:Han är renrasig varmblodstravare....men otroligt stor och grov...ser absolut inte ut som en typisk travhäst;) Hi hi!! Han är travtränad men inte startad. Har ett otroligt bra steg i mitt tycke för att vara fd. travhäst:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Karja

29 november 2011 23:00

sv: nä de va drf ja undra va för travare han va =) men e väl en hel del muskler me :P

 
Tilda

Tilda

30 november 2011 05:53

Tack för besöket i min blogg :-)
Snygga hästar + hund :-D

http://guldis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards