Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Vaken

Av Karja - 30 november 2011 08:12

Vaken elle ja halv vaken ska försöka vakna till lite mer sen ska ja ge daisan mat

å ner till tvättstugan me tvätten å köra igång dom två första maskinerna me tvätt. kunde

inte somna igår men somnade iaf nån gång innan ett. lite bättre än o somna mellan 2-3. 

F väckte mig innan han åkte, han skulle mäta nåt sen hämta sin tvätt som ja snällt erbjöd mig o tvätta åt

honom då jag själv ändå skulle tvätta mitt. han va så trött igår så ja sa te honom sov här istället

för att åka hem så han sov över på min soffa. 


Ska även åka ut te stallet idag och fota lite hästar och även min utrustning som jag har.men blir nog ingen 

ridning då ja ja fortfarande e dårlig. vill bli frisk så ja kan rida igen. kan väl rida så men vill inte

trötta ut kroppen ännu mer för då tar de bara längre tid för mig o bli frisk igen. får enkelt

se hur kroppen känns i slutet på veckan

 
 
Anna

Anna

30 november 2011 12:35

Krya på dig och hoppas att du får en bra dag!! Bäst att lyssna på kroppen och ta det lugnt när man inte är frisk!!!

Svar:Tack!! Jag kommer att må bättre i slutet av veckan. Det är tyvärr bara att gilla läget och försöka göra det bästa av det så länge illamåendet och smärtan håller i sig:S

Svullnaden har gått ner rejält tycker jag. Krustorna är kvar. Men fick tips av Hovis att linda benet + att smörja med salva även när jag inte har sprit-bandaget i och med leran så att det håller sig rent. Ska börja med det idag. Förhoppningsvis försvinner det sista krustorna under veckan:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Karja

30 november 2011 12:48

sv: va bra att svullnaden har gått ner =) snart försvinner nog krustorna åxå, är de många kvar. nä de är inget vidare å va sjuk o inte kunna göra de man vill göra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards