Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

ut å åka bil

Av Karja - 1 december 2011 08:58

Då e vi ute å åker bil, passera precis frista :P ska iväg å kolla ena hästen så får se hur de går

men de kommer säkert gå jätte bra. håller tummarna för de. så kommer

bli lite dårli uppdatering ida då ja inte har någon laddare att använda i bilen te

datan. Daisan ligger i bak å sover så sött, goa lille gumman   

 
 
Anna

Anna

1 december 2011 13:36

Hoppas att ni får en trevlig dag:D

Svar:Det konstiga är att T inte har fått det för att det har varit för lerigt i hagen...sommaren har ju varit väldigt bra hos oss:) Jag har haft torrt och fint i hagen fram till i princip nu...de senaste regnet:( Dock rullar han sig varje dag i leran;) Muggen har varit torr och fin men han har fått torv i salvan som jag har smörjt med...vilket han får även inne i boxen. Så jag måste ha honom lindad även inne för att hålla det fritt från torv och annat damm. Han trivs även bättre att stå i vindskyddet än inne i boxen. Får se nu hur det blir av att vara lindat dygnet runt!! Jag håller tummarna för att det ska funka!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

1 december 2011 20:10

oj, sen i höstas? bra jobbat får jag lov att säga, många träns du hade lycats få ihop. Vi köpte ju Austri och måste säga att är ganska imponerad av hur mycket grejer vi lyckts köpa, dock har vi inte köpt begangnat vilket känns i plånboken =)

http://austri.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

1 december 2011 20:17

Å nej så tragiskt med din bror, tänker på dig. Det måste ha kännts jobbigt, ja jag kan inte änns föreställa mig hur det skulle kännas att förlora någon så nära. Men en sak vet jag att jag hatar känslan av att man blir så rädd att man bara skakar, det har jag vart med om ett par ggr. Vilken härlig och trogen vän du hade som ställde upp.

Själv känner jag att det är inte många som bryr sig mer än Eva som var med vid olyckan, hon hör av sig någon gång om dagen och frågar hur det går. De flesta andra ringer bara och vill höra hur olyckan gick till. Det jag blir mest arg är över att folk skriver till mig på facebook och ber mig att ringa. Jag blir så arg, det är ju inte min uppgift att ringa runt och berätta för folk hur mattias mår, jag känner bara ring själv och fråga hur det är med oss...=/
Många kramar!

http://austri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards