Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 7 december 2011

snö bilder

Av Karja - 7 december 2011 15:50

                                                   

 
 
Anna

Anna

7 december 2011 15:56

Vilka härlig snökort på hunden!! Förstår att han är nöjd att få springa omkring i snön:D Hi hi!!!

Svar:jag är jättenöjd att svullnaden gått ner så pass mycket bara från igår!!! Hoppas nu att krustorna försvinner så att allt kan läka ihop:)

Det blir säkert ett ja till din utbildning!!! Jag håller tummarna!!!

Jag har köpt billiga ridbyxor från Börjes av ett märke som heter Domino. Kostar kring 300-350 kr. Helt ok kvalitet!! Sedan brukar Hööks ha en hel del ridbyxor på REA och till bra pris:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

7 december 2011 16:18

Svar:Du har allafall en stor chans att bli antagen eftersom du skickat in en ansökan!! Det går nog vägen ska du se:D Håller tummarna!!!

Jag brukar skicka iväg beställningar till Börjes ca 2 ggr per år...1 gång på våren och 1 gång på hösten...blir stora beställningar då!! Sedan 2-3 ggr till Hööks..mindre beställningar...ofta när det är fraktfritt och på REA om jag behöver någonting;) Hi hi!! Är helt klart värt pengarna att skicka efter!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

7 december 2011 22:59

Svar:Mina barn äter så otroligt mycket sallad:S Så man kan hålla sig för skratt när man har skurit klart och det i princip är slut:( Nu gick det i en grisblink:D Hur fort som helst!!! Resten av familjen blev överlycklig över all sallad:D

Det röda schabraket var riktigt fint!!! Jag är nöjd:D

Jag ska börja lackera stigbyglarna imorgon. Måste åka förbi Biltema och köpa en till burk innan jag sätter igång;)Så att färgen räcker till allt!! Hi hi!!

Jag tycker att Börjes ridbyxor helt klart är prisvärda för det priset:) Jag har även köpt ridbyxor från ÖB för 75 kr när de hade utförsäljning;)...som jag rider i och de funkar hur bra som helst!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

7 december 2011 23:18

Svar:Jag tror att spritomslaget kommer att göra susen:D

Jag har lackat tidigare i bronsfärg och upplever att det blir "mildare" än tex guld eller mässing...speciellt mot brunt:D Tar bilder så fort jag har gjort första lackeringen;)

Åhh!! Vad spännande med nya ridbyxor!! Jag tycker att det finns många jättefina billiga ridbyxor på Börjes:D

Ska titta in på löseninlägget på en gång!!

Jo, hela familjen blev både imponerad och glad!! De har saknat "veckosalladen";) Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards