Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Posivit =)

Av Karja - 8 december 2011 13:15

Pratade med dom från skåne nu när ja gick hem från mötet, och fick veta att ja va välkommen ner imorn om jag så ville =) så jag funderade lite på de när ja gick hem och jag kommer nog åka ner i mellandagarna. så blir å fira jul här sen åker ja ner =) ska bli skit kul =) och om komunen strular elle nåt så skulle dom hjälpa mig med det, att de löser sig och att dom hjälper te å lösa de. e ju toppen ju. men nu tror ja faktiskt att komunen går me på de. ska ringa komvux på freda. Så tågbiljett ska bokas och Daisan får åka hem till min syster igen :( men går tyvärr inte å ta med henne ner dit. kommer sakna henne. min lille knökompis hehe. go å härlig hund. nu ska jag kolla lite på teve och slappa.

Oss
 
 
malin

malin

8 december 2011 13:42

Vad är de du ska göra?

http://mullesdrommar.blogg.se

 
malin

malin

8 december 2011 16:46

Sv: jo så långt är jag med.. men vad är de för något?

http://mullesdrommar.blogg.se

Karja

8 december 2011 17:22

hästskötarkurs o sen jobb hos dom

 
Ingen bild

karusell-zingo

8 december 2011 20:23

va roligt att du kunde åka ner själv ska jag fira nyår med min goa flickvän och hästarna på jobbet.

Karja

8 december 2011 21:36

hoppas å håller tummarna att komunen betalar kursen så e allt fixat så ede bara å sätta igång

 
Anna

Anna

8 december 2011 20:57

Vad roligt för dig att det gått så bra!! GRATTIS!!!!

Det låter jättebra att du får hjälp om Kommunen strular!!! Härligt att det löste sig så bra för dig redan nu!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards