Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Slask

Av Karja - 9 december 2011 11:30

Är inget roligt väder nu med en massa snöslask, man blir ju blöt om fötterna så fort man sätter

fötterna utanför dörren. kunde inte snön fått ligga kvar gärna lite mer snö så man får känslan av

snart är det jul.


Sitter och väntar på en polare som ska komma och hälsa på, han vet inte om mina skåne planer

men ska berätta de för honom sen när han kommer. Vet att han kommer bli glad för min skull, men

tråkigt då vi inte kommer kunna träffas lika ofta. But thatīs life for you :P 


Sen så ska jag ta och stor städa så det är rent och fint när ja åker ner sen så jag inte behöver

stå typ dan innan och städa. Det är inte så stökigt men har inte haft orken till att städa nu när

jag har vart sjuk så tänkte ta det idag sen får jag se vad jag mer hittar på idag.

Oss
 
 
Elin Wessberg

Elin Wessberg

10 december 2011 18:47

Hatar med Slask!!! ;) usch!!! Fiin blogg!!! <3

http://www.elinwessberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards