Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 9 december 2011

Idol

Av Karja - 9 december 2011 17:26

Idag så har jag städat sen så var kompisen W förbi och hälsa på, berätta om skåne, och han tyckte

det var tråkigt att ja skulle ner då vi inte kan umgås lika mycke men tyckte det var en jätte bra chans 

Nu sitter jag och kollar på film. vet inte vad jag ska tycka om filmen, får se när det är slut sen. Ska ge

Daisan sin kvällsmat sen tänkte jag dra ett varv med moppen också   så e de ren torkat också. haha.

Ikväll så kommer F hit så ska vi titta på idol, tycker Robin sjunger bättre än Amanda tror jag hon hette,

visst båda sjunger bra men Robin är lite bättre. Sen får jag se vad vi mer hittar på    Kanske blir nån

film också. Men det märker jag.   

Oss
 
 
Anna

Anna

9 december 2011 18:40

Jag ska också se på Idol!! Brukar bara se på Finalen;)

Svar:Jag kommer väldigt lite direkt från Butik!! Skickar mest efter om det inte är så att jag behöver någonting akut..då åker jag till en Butik=väldigt sällan;)

Det blir nog jättebra med tåget för dig!! Bokar du i tid så ska det inte vara några problem:) Vad spännande att åka dit och prata med dem!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

9 december 2011 18:47

Svar:Jag är jättenöjd hittills!! Helt klart blev färgen över förväntan:D Hi hi!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

9 december 2011 19:50

det blir nog idol för mig ikväll också, hejade på moa men hon har ju åkt ut =(

http://austri.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

9 december 2011 21:02

Sitter just nu och ser på Idol!! Håller en tumme på Amanda;)

Svar:Du har helt rätt i att huvudsaken är att jag själv är nöjd med stigbyglarna!! Det tror jag absolut att jag kommer att bli:D

Håller med dig om att jag också hoppas att snön får vara kvar och INTE regnar bort:S Bättre med snö än is!!!

Det är smidigt och framför allt billig att beställa istället för att köpa i Butik;)

Jag håller tummarna att du får en bra tågtid och att Kommunen okejar utbildningen!!! Skulle vara jätteroligt för dig om det gick i lås!! VILKEN CHANS!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

9 december 2011 21:30

Svar:Jo, jag har gjort 2 st tidigare med tåskydd. De följde med de 2 olika bomlösa sadlarna när jag sålde dem. De var i "bronsfärg" bägge 2. Var dock slut bronsfärgen den här gången:O Men det känns som om den här färgen också var "rätt" för mig:D Hi hi!!!

Det fanns en uppsjö olika färger att köpa!! ROSA, röd mm!! Var riktigt sugen på rosa MEN jag har inte alltid rosa utrustning...så brun kändes mer neutral;)

Men du vilken tur du hade som stog på benen!! Man kan blir rejält krasslig av att ramla på isen:O

Precis!! Det har både för och nackdelar att köpa via nätet vs Butik:)

Det blir nog jättebra med tåg och upphämtning:) Kommer att kännas bra för dig när allt är bokat och klart!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

9 december 2011 22:39

Svar:Jag har slagit ryggen rejält några ggr på blankis och blivit helt liggande i sängen:S...usch!!!

Det är lättare att lämna tillbaka i butik. Men jag har skickat tillbaka och reklamerat även när jag har beställt...utan några problem!! Har alltid fått tillbaka både pengar + frakt:D

Håller tummarna att allt går på räls för dig!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards