Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

slask

Av Karja - 10 december 2011 00:26

Snöade lite här förut när vi kollade på idol- men de blev te slask direkt. va ingen hit och gå ut och gå med daisan

men de tyckte inte hon heller men hon gjorde sina behov under promenaden och ligger nu

och håller på och somnar nere vid mina fötter. Själv ligger jag och kollar på teve, ska se om jag hittar nåt bra

att kolla på annars blir det nån film istället. 

Imorn får jag se vad jag hittar på, beror på hur vädret är, på em kvällen så är jag bjuden på kalas. 

Stallet åker ja ut te på månda elle sönda kväll har inte riktigt bestämt mig än. tänkte försöka passa på att rida lite

innan jag åker. kommer ju dröja innan jag får rida dom hästarna igen. men jag kommer rida dom igen det vet jag 

men när e ju en annan fråga. men ser fram emot nästa år =) =)

Oss
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards