Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Kalas

Av Karja - 10 december 2011 20:23

Idag fick jag följa med F på kalas och hade det jätte trevligt och även daisan hade nog trevligt då hon fick

träffa en ny hundkompis och det gick jätte bra. sen va vi förbi min gamla granne. han tyckte det var jätte

trevligt att jag kom och hälsa på och önskade god jul. 

Nu tänkte jag sätta på en film och ha de gött =)

Oss
 
 
Anna

Anna

10 december 2011 20:35

Vad trevligt med kalas och hundkompis:)Låter som en bra dag!!!

Svar:Vi har nog fått kring ca 30 cm snö sammanlagt!!! Jag håller verkligen tummarna att det får vara kvar!!

Tack!! Jag sov som en stock inatt;) Hi hi!!

Vi har haft tungsnö och slask idag. Dock har snön legat kvar än så länge...vilket jag hoppas att den gör imorgon med:D


Men du vilken tur du hade som inte tuppade av när du gick omkull!!!! Kan tänka mig att du var rejält blåslagen!!! Usch!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

10 december 2011 20:46

Nej, ingen ska behöva förlora någon nära och kär, tyvär förlorade jag min lilla plutt kanin idag, vilket känns riktigt jobbigt just nu...tänk att ett sånt litet djur kan betyda så mycket!

Jag ska fortsätta att läsa på lärarprogrammet. Fram till slutet av jan. kommer jag läsa pedagogik..

http://austri.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

10 december 2011 22:56

Svar:En av mina förra hästar stegrade omkull titt som tätt:( Ibland fick jag henne på mig och ibland lyckades jag rulla undan:S Är väl inte så konstigt att man är ofärdig i kroppen emellanåt med tanke på allt man har varit med om under årens lopp;)

Skönt att du har haft en bra dag:D

T trivs riktigt bra med barbackapadden;)

Just nu går han i sin vanliga vinterhage och pga av att det varit för varmt och för lerigt har jag inte velat släppa in honom i utbyggnaden än. Vill att det ska frysa på och bli mer snö innan jag gör det. Även de andra i stallet som har sina hästar på lösdrift har för tillfället ställt sina hästar i mindre hagar pga leran:( Inte roligt men det blir alldelens för söndertrampat annars....

Förhoppningsvis blir det kallare och mer snö under veckan:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

11 december 2011 10:08

Svar:Det har gått över förväntan med värken!! Är alltid bra att medicinera i förebyggande när man har lätt att få värk:) Känns riktigt bra idag. Lite stel men det kan jag ta!! Huvudsaken att jag inte blir liggande;)

Jo, du det blev ganska mycket pant för grabbarna!!! Hi hi!! Många stora 1,5-2 liters cola flaskor...det drar iväg rejält:)

Precis!!! Det är bättre att vänta lite så att marken fryser och det kommer snö så blir underlaget betydligt bättre under resten av vintern för T att gå där:) Hade varit lättare och bättre att släppa honom i den hagen..om det frysit på redan i november...

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards