Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Skövde

Av Karja - 11 december 2011 16:16

Vart i skövde en sväng med F, kolla lite på biltema, rusta, öb och media mart. köpte en julklapp till honom, nåt 

litet bara =) han blev glad för julklappen. nu sitter jag hemma och tar det lugnt, e lite trött men inte konstigt sov dårligt inatt. Så ikväll blir det att bara ta det lugnt och hoppas jag får sova ordentligt inatt. 

Vad skulle jag göra utan dig F, du har hjälpt mig så många gånger på så många olika sätt, kan aldrig återgälda 

det förutom att finnas här för dig. Du är en sann vän

Oss
 
 
Anna

Anna

11 december 2011 19:59

Svar:Jag har smort in mig med min "mirakelsalva" som luktar Jenka;) Den är helt suverän!!! Blir nog "som vanligt" på några dagar till:D

"Unge herrīn" har dragit sig in i det längsta med att panta in burkarna...men nu när han hade gjort det så var han riktig nöjd:) Hi hi!!

Jo, vi hoppas också att snön och -graderna håller i sig så att vi kan släppa dem i större hagar!! Hade varit guld!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards