Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

inte sova

Av Karja - 13 december 2011 08:41

kunde inte somna igår kväll så sov lite längre än ja tänkte men handla om max 20 min sånt som händer.

nu ska jag ge Daisan frukost sen gå ut på promenad sen blir det skövde. får se hur det går, men kankse vaknar och

piggnar till lite mer på vägen dit :P sen blir de nog lite ridning i em

Oss
 
 
Lovisa :)

Lovisa :)

13 december 2011 08:51

Åh vilken fin blogg!
Kommentera eller fråga något så gör jag detsamma!
http://cederlund.devote.se/

http://cederlund.devote.se

 
ullis

ullis

13 december 2011 15:45

Hejsan! Jo, både jag och mattias mår bättre nu. vardagen börjar komma igen känns det som =) Idag vågade jag mig ut i hagen igen för första gången själv =)

http://austri.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

13 december 2011 18:09

Vad jobbigt att inte kunna sova!! Vet hur det kan vara:(

Korten på D är jättefina:D Hon verkar vara en supermysig hund!!!

Svar:Det känns fantastiskt bra att allt snart är borta!! En stor lättnad för mig:D

Japp!! Ska ta kort imorgon på stigbyglarna och lägga ut på bloggen:D

Det känns fantastiskt bra att ha gjort det sista kring vinterhagen!! Att den här helt klar:D

Tyvärr verkar snön tina bort...suck!! Regnade en hel del igår och idag har det varit + grader och "halvslask" men is på vägarna:S

Grimm är helt ok att se på!!! Trevligt med någonting annat än vampyrer;) Hi hi!!

Otroligt jobbigt när man nästan inte får bestämma själv hur man vill göra:( Hoppas att det löser sig för det på bästa sätt med julen!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards