Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Bilder

Av Karja - 15 december 2011 01:07

Håller på och flyttar alla mina bilder från ena datorn till min externa sen ska jag lägga in några av dom på min

andra dator. Medan datan håller på med det så kollar jag lite på teven och hoppas att jag får somna snart. Men

är inte det minsta trött   så kan inte somna. 

Imorn så ska jag åka med F och vara sällskap medan han fixar med lite grejer. Efter det får jag se vad jag gör, 

har jag sovit dårligt inatt så får jag nog lägga mig och vila lite när jag kommer hem.

Känns lite konstigt att inte ha Daisan här, ingen och busa med eller gosa   När jag skulle gå och lägga

mig igår så var jag på väg att ropa på henne men kom på mig innan jag ropade att jag inte hade henne kvar.Sen

höll jag på och göra samma sak idag. Saknar henne lilla plutten. Hon är ju så söt.

   

Finns ju ingen sötare och goare hund än henne. Så söt. Älskar henne. Nu får hon vara hemma hos syrran och busa med dom istället. 

Ställa klockan så jag vaknar imorn och sen ringa komvux och sen kommer F och hämtar mig.

Mej
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards