Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

Skåne

Av Karja - 15 december 2011 16:30

Är så jädra glad för att det blev ett bra besked från kommunen, ska bli så himla kul. Vet att

detta kommer jag fixa och fullfölja. Detta är något som jag verkligen vill göra. Kommer mig även

göra mig mycket gott att komma ifrån lite. Det är ju inte som om jag kommer flytta ner och bo där i 

all evighet. Kommer ju självklart att komma tillbaka hit. Men detta är en sån enorm chans och denna tänker

jag inte sumpa. Ska ta vara på denna. Vet att jag kommer greja detta  Jag är så jädra glad för att det blev som 

jag ville        

 
 
Anna

Anna

15 december 2011 16:51

Så otroligt glad jag blir att läsa att du fick ett positivt besked från Kommunen!!! GRATTIS OCH LYCKA TILL!!!! JJJIIIPPIIIEEEEE!!!!

Hoppas att det blir lättare att sova nu för dig när ovissheten är över!!!

Svar:Supertråkigt väder:( Dock har vi inte fått lera än så länge!! Pust!!! Det fortsatte att regna...men jag hade lite annat pyssel att göra i stallet...så det kändes helt ok ändå att inte rida idag:)

Färgen känns helt ok!! Hi hi!! Blir intressant att fota imorgon och se hur de gör sig mot sadeln;)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

15 december 2011 17:19

GRATTIS! Verkligen roligt attt höra!!!!!!!!!! Kul att det känns så rätttt! Många ggr växeer man verkligen som person när man åker iväg....kramar

http://austri.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

15 december 2011 18:12

Svar:Det kommer att bli jättebra!! Speciellt sedan du varit där nere och hälsat på:D

Men så jobbigt med allt vatten och lera överallt:O Vi har just nu mest vatten...det kan man ju leva med...leran är värre tycker jag:( Hoppas verkligen att det fryser på för er!!!

Det kommer att bli med skräckblandad förtjusning jag provar stigbyglarna imorgon;) Hi hi!! Det blir nog jättebra:D

Enligt väderleksrapporten ska det INTE regna här imorgon;) Återstår att se om de har rätt!!

Det är väldigt enkelt att spraya...speciellt på plast:D Köp bara din favoritfärg så blir det fina fisken!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards