Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Stallet

Av Karja - 16 december 2011 11:09

E ute istallet nu. tungt och gå upp imorse då jag inte sov något inatt men ikväll så ska ja ta en sömntablett

så ja verkligen får sova ordentligt =) Får se lite vad som hittas på idag. Mockning och fodring är iaf inplanerat

sen får jag se om det blir ridning idag.


 

 
 
Ingen bild

Jea

19 december 2011 14:29

Nu har jag ju inte hunnit läsa så mycket, så jag vet ju inte om alla hästar är dina. Men dom är väldigt fina iaf!! Och "sunny" ser precis ut som min förra häst, väcker många fina minnen! :)
Lycka till med allt!

Karja

19 december 2011 21:48

Ingen av dom är mina utan hjälper en polare

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards