Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Grejer

Av Karja - 16 december 2011 20:24

Idag hann vi inte rida då vi hade lite annat och göra. mockade, gav hästarna mat och gjort ordning så de bara 

är att ta in hästarna ikväll. Sen hämtat lite grejer från lägenheten som jag har ställt hos en polare. Har

även bestämt när jag åker ner till skåne och det blir på månda, tänkte försöka hitta ett tåg vid tolvtiden 

ungefär. Ska bli så jädra kul =) Ser fram emot detta. Även om vissa inte gillar det. men nu vill jag göra nåt

som jag verkligen vill. 

Nu när jag kom ut te stallet igen så fick rocky bli lite klippt under magen och svansen där all lera och smuts fastnar

när han är ute och springer i hagarna i all lera han blev så fin så. nu ska han iaf inte dra in lika mycke lera.

 
 
Anna

Anna

16 december 2011 22:45

Vad jobbigt för er med leran!! Vi har is och marken är frusen än så länge..tack och lov!! Ska visst bli snö under helgen här:)

Svar:Han skötte sig riktigt bra!! Var nog glad att få trava idag;) Vi skrittade endast i tisdags...han blir lite rastlös när han inte får trav;)

Kändes riktigt bra att ha uppehåll annars hade jag nog inte orkat rida:S

Tycker helt klart att du ska ta en sömntablett så att du får sova inatt!! Det blir bättre när du har vänt på dygnet. Vet hur svårt det kan vara att sova...hade samma problem för flera år sedan.

Vad skönt att ni också hade skapligt väder:)

Tack!!! Kram tillbaka!!!

Jag har känt mig riktigt lugn ikväll!! Så utbrottet var nog "rätt" trots allt..släppte nog en massa spänningar tror jag. Ser fram emot morgondagen. Det gjorde jag inte i morse;)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards