Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Skåne =) =)

Av Karja - 17 december 2011 21:37

Ska bli så jädra kul att åka ner    Ser verkligen fram emot att åka ner och börja plugga =) Då

detta är något jag verkligen vill göra. På månda åker kommer jag sitta på tåget ner. Längtar tills jag sitter på tåget

och äntligen är på väg ner. Hoppas bara att det inte kommer för mycket snö så att tågen blir försenade. Men

det tror jag det inte gör men man vet aldrig.


Trevligt och få lite snö så det blir lite vitt men det blir väl som dom senaste gångerna det har snöat

att snön försvinner tills på dan efter.   


Visst finns det några jag kommer sakna men jag kommer ju att komma tillbaka någon gång. och Sen kommer jag

ju åka upp och hälsa på ibland med. 

Mej · Skåne
 
 
Anna

Anna

17 december 2011 22:58

Det kommer att bli jättebra för dig nere i Skåne!! Hoppas att du får en bra resa ner på måndag:D

Svar:jag beställer gärna från både Börjes och Hööks:) Och gärna flera billiga schabrak, lindor och ev. täcke. Tycker att deras kvalitet är helt ok för det priset:D När sedan samma produkt t.o.m är halva priset om man jämför med här hemma...är det bara att tacka och bocka;) Hi hi!!

Jo, det känns ok idag. Jag hoppas att blödningarna avstannar under nästa vecka....men vi får se vad som händer:S Det blir nog bra till slut!!!

Skönt att du börjar vända på dygnet och få sova!! Det kommer att göra gott för både kropp & själ för dig:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards