Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

=) =)

Av Karja - 20 december 2011 07:39

Sov jätte bra inatt och vakna till me innan klockan skulle ringa :P och nu har ja piggnat till lite.

Idag får jag nog se lite mer hur det ser ut då det kommer va ljust några timmar :P =) är ett jätte

snyggt ställe =) och bra folk. Snart ska jag ut te stallet och hjälpa till med fodring o de. men

kommer försöka skriva lite under em elle kvällen.

 
 
Anna

Anna

20 december 2011 20:04

Spännande!!! Hoppas att du har haft en jättebra dag!!!

Svar:Jag tar allt eftersom...så tror jag att jag kommer att hinna med att göra allt;) Hi hi!! Som du säger är det bra att skriva upp så att man ha lite koll på läget:)

Skönt att du har fått sova inatt!!

Jag tänkte börja smått och öka på målet allt eftersom vi bägge 2 kommer iordning:) Tror att det kommer att fungera bra:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards