Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Första heldagen

Av Karja - 20 december 2011 23:29

Gud vad bra jag trivs här, underbara hästar och underbara människor. och inatt så sov jag så gott, kommer inte ihåg senast jag vakna och inte va trött   vakna to.m en kvart innan klockan skulle ringa. Här stressar dom aldrig utan man tar det lugnt och i sin takt och efter vad man orkar. Idag har jag fått lära mig lite mer om vad hästarna här får för mat och vilka som är vilka. även hjälp till med att släppa ut hästarna och sen ta in dom. och vilken skillnad det är på hästar, jämnfört vad jag är van vid.Men även idag har det gått super bra. hade ridlektion idag med och red Atlas idag, vilket gick mycke bättre idag, även om jag behöver jobba mycke med mig själv. men det är nog så för alla, rider man mycke själv och inte för nån annan eller att nån tittar på som själv rider som påpekar vad man kan göra på annat sätt och göra bättre och även förbättra. fick även bra och konstruktiv kritik ibra. lite små grejer som jag måste bättra på men det går jätte bra. Jag har både kul och trevligt här. nu ska jag snart försöka somna lite, blir nog och läsa lite i en bok som ja köpte för ett tag sen. istället för att kolla på film. får ju ta o variera i mellan åt haha. Men kommer nog somna snart och sova gott åxå =) Såg också lite mer hur det såg ut idag, och vad man ser långt. bra utsikt, bra marker och enormt fin natur =) Vet att jag kommer fixa detta lätt =) Detta ska bli så enormt kul.

 
 
Anna

Anna

20 december 2011 23:49

Det låter som en kanonbra dag!!! Åhhh!! Så skönt för dig:D

Svar:Jag blev riktigt nöjd med dem!! Det svarta blev riktigt bra mot den röda metallicfärgen:D

Helt plötsligt ringde alla på en gång:S Hi hi!!

Skönt att du haft det bra och sovit gott!! Hoppas att det fortsätter så för dig:)

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

21 december 2011 17:05

Svar:Det är alltid bra att ha något extra täcke så att man har att ta fram om det går sönder eller dylikt:) T använde mest ofodrat och fodrat regntäcke. Har flera vintertäcken med och utan hals...halvhals mm. Men de används bara vid riktigt kyla. Därför vill jag gärna ha fler regntäcken. Men just nu klarar vi oss bra med de vi har. När det blir "dags" för ett till regntäcke lutar det åt det röda Amigo...tyckte att det både var fin färg, bra täcke och riktigt bra pris på det!!!

Så skönt att det gått så bra för dig!!! Måste var en stor lättnad:D Nu kommer det att lösa sig med sömn och annat:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

21 december 2011 18:30

oj det låter som att du trivs! ROligt! Hur tycker du att det känns nu då?? Blir du lvar över jul också?

http://austri.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

21 december 2011 22:22

Nu har jag ju inte läst din blogg på ett tag så det känns som att jag missat en hel del, vad är det för äventyr du är ute på nu? :)

http://islandstokan.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

22 december 2011 00:42

Svar:Det är det som är så jobbigt...att det funkar olika på olika hästar:S SUCK!!

Det är i princip borta nu!! Jag hoppas att Vegebom salvan ska ta det sista lilla...:D

Skönt att du trivs så bra där nere!!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards