Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Blåst

Av Karja - 25 december 2011 23:23

Hör bara hur det blåser här, lite mysigt tycker jag. Snart sova imorn är det upp 7 igen. så man hinner vakna till

innan jag ska ut till hästarna.

Idag har det blivit en ute ritt med Atlas, gick jätte bra och han var så duktig trots 2 dumma hundar. Sen så red jag Bolbe (har ja för mig att hon hette) och det gick hyffsat, hon hade väldigt mycket energi och var busig så imorgon

så blir det lösgaloppera henne först innan jag rider så hon blir av med lite energi. hon gjorde inga dumheter så utan var mest slå bakut och jag satt kvar ändå. tyvärr ingen tårta :P haha

Imorron så blir det fodring, mockning och sen rida Atlas, Bolbe och Aias. Atlas blir det nog ut imorn med och Bolbe och Aias i ridhuset. Får se lite vad jag hittar på med dom. 


Trivs så jävla bra här, är så glad för att jag åkte ner trots att vissa var emot det. Vet att jag kommer fixa detta hur lätt som helst. Jag lär mig snabbt och tycker det är kul, vilket jag tycker är huvudsaken att man gillar det och tycker det är kul. Skulle inte vilja vara nånannanstans än här, många flugor i en smäll, utbildning, rida och ha kul. 

Ni är helt underbara ni två

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards