Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Gott nytt år =)

Av Karja - 1 januari 2012 23:29

Gott nytt år =)

Igår så va de lite som fixades utöver det jag brukar göra =) och det gick bra. Klippte även en häst. blev jätte bra =) Sen så blev det god mat och vid tolv slaget ett glas champange och titta på fyrverkierna som var =) var så fint med alla färger och mönster dom fick.

Imorron har jag fått sovmorron, snälla dom är. tänkte gå upp så jag är i stallet vid halv 10 ungefär och börja klippa häst, tar ju en stund och klippa dom, och imorn så är det två jag ska klippa. hade tänkt klippa en på kvällen men hade regnat så får ta det imorron istället.Får se vad jag mer hittar på imorron. Time will tell

 
 
Anna

Anna

2 januari 2012 20:20

Svar:Det är jättestor skillnad på muggen och ingen svullnad heller:D Pust säger jag bara!!!

Gott nytt år själv och ha de jättebra i Skåneland så länge!!

Mvh Anna & Tabasco:)

http://wjww.anaby.bloggplatsen.se

 
Marina

Marina

2 januari 2012 21:52

Bra blogg o söta hästar!
Älskar själv hästar.

Just nu e det frågestund på min blogg så kika gärna in o ställ en/flera
frågor! Skulle bli glad. (Kommentera)

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards