Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Kallt

Av Karja - 30 januari 2012 21:48

Kan inte våren komma nu tycker jag, med sol och massa värme. Nu är det bara kallt och grått fast solen har tittat fram ett par gånger senaste tiden men då har det vart blåst istället. Nä snart är våren här sen sommaren längtar tills värmen kommer. 

Jag trivs så enormt bra här. Mår jätte bra även om jag saknar F så enormt mycket. Goa och härliga hästar att rida och hantera. Alla hästar är så snälla och goa att pyssla med. Vart mycket det sista så har inte riktigt haft tiden eller orken att blogga. När jag kommer in så är det lite läsa sen sova, vilket varierar lite från dag till dag. 

Har tänkt ta kort på hästarna men då det inte har vart så bra väder så har jag inte gjort det. blir mycke bättre bilder om solen är framme och det inte blåser.

Idag har jag tatt det lite lugnare då jag hade lyckats halka och sträcka en muskel eller fått en närv ikläm men nu känns det bättre. 

Imorn blir det att rida några hästar men vilka vet jag inte än men det får jag se imorgon. 

här kommer en bild som jag tog härom dan på Ponny & Lektionshästarna. 

 

Athena, Atlas, Bacchus, Bolbe, Camino (El Camino), Foxy (Foxy Lady), Aias Lektionshästarna

Spader, Dino, Bonnie, Stregen Afrodite Ponnierna

The Award Fullblods unghäst snart

Alla är dock inte med på bild

Som ni ser så blir det inga bra bilder när det är grått och mulet



 
 
ullis

ullis

31 januari 2012 09:44

Sv: så härligt å höra att du mår så bra på det nya jobbet. Det måste kännas toppen!

Jo, Mattias har börjat rida igen, han red i lördags oh igår var han med å red när vi provade ut ny sadel =). Dte känns toppen nästa operation blir först i April! så han får rida fram tills desss =)

http://austri.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

1 februari 2012 12:21

Hejsan!

Härligt, är det både galopp hästar och ponny hästar till ridskola ni har i det nya stallet?

http://austri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards