Vägen till drömmarna

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Stallet

Av Karja - 31 januari 2012 10:27

Nu ska jag ut till stallet och mocka lite samt byta hästar så nästa gäng får komma ut. E helt underbart

väder ute. nästan vindstilla och solen är framme =) 

Nån som är intresserad av att veta hur en dag ser ut för mig? om tillräckligt många vill så lägger jag ut en dag

 
 
Anna

Anna

1 februari 2012 01:16

JÄTTETREVLIGT att höra från dig!! Självklart vill vi veta hur en dag för dig ser ut:D Sköt om dig så länge!!!

Svar:Det är ganska bra med mig:) Jag har fått en tid för operation. Så det verkar som om det kommer att lösa sig för mig framöver. Det känns fantastiskt bra!!

Termobaren är guld värd!! Jag är jätteglad att vi har gjort den:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

1 februari 2012 17:02

sv: Jo Austri verkade gilla sadeln, han gick extra fint idag så jag tippar på att det var sadelns inverkan =)

http://austri.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

1 februari 2012 22:35

Svar:Jag hoppas det!!! Hi hi!!

Jo, det känns skönt att träffa förstående läkare som vill ens bästa:) Har verkligen haft tur i det fallet!!!

Vi är jättenöjda med vårt Termobarbygge. Precis som du säger så kostar de en slant att köpa...

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karja - 1 oktober 2012 19:14


 

Av Karja - 1 oktober 2012 18:24

Vart ute i stallet idag, gått jätte bra förutom att det skulle regna idag igen. Va nere i ridhuset och träna idag, gick inte och rida ute. Får hoppas på bättre väder på torsda. Sunny hoppade jätte bra, börjat träna upp honom igen så vi kan komma ut p...

Av Karja - 1 oktober 2012 12:30


 

Av Karja - 1 oktober 2012 07:34

Ska åka ut till stallet om en stund, härligt =) får se lite va vi hittar på men rida nåra hästar blir det iaf =) hoppas det inte regnar bara. inget kul å rida då, även om det går. Ev blir det ner till ridhuset och träna ett par och en runda ut i skog...

Av Karja - 30 september 2012 21:46


 

Ovido - Quiz & Flashcards