Vägen till drömmarna

Alla inlägg under november 2011

Av Karja - 5 november 2011 11:34

Gött med sovmorron ida, har dessutom blitt förkyld, förhoppningsvis

så försvinner den lika fort som den kom. Ligger i soffan och kollar på

In Harm¨s Way på kanal 9. Daisan har fått frukost och jag

ska äta om en stund. sen blir det en morron promenad. 

funderar lite på vad jag ska hitta på ida =)

Av Karja - 4 november 2011 22:02

Ligger i soffan o kollar på jönssonligan största kupp. e ju lite små roligt å 

kolla på dom. haha. När den e slut så blir de en runda me daisan sen får ja

se va ja tar för film sen.

Av Karja - 4 november 2011 18:11

Vart full rulle sen ja åkte ut igår morse te stallet. när ja kom ut igår

så åt vi lite mat först sen red vi iväg och Jag fick då rida Skippan

som e helt underbar å rida även om hon kan va lite het. sen blev de ju

mörkt, gav hästarna mat sen tog vi in Peanut o fölis samt Sunny som

får stå inne på natten just nu å få äta lite extra mat. Nu ser han nästan ut

som en nallebjörn, han får sån tjock vinter päls så han ser så söt ut =)


Idag så började jag med att rida Sunny i paddocken och hoppa. Satte bara

upp tre hinder. två hinder med sockerbitar och ett hinder med stöd som

jag satte upp höjden till 70 cm och han hoppa så duktigt så. Sen åt vi lite,

gav hästarna lite mat och sen så va de nästa gång me hästar som skulle ut.

Idag så red jag Lucky barbacka, vi va nog ute ca 2˝ timme. E ett tag sen jag 

red barbacka så länge, vilket kändes i rumpan då den somna :P sen när vi kom 

tillbaka till stallet så gav vi dom lite kraftfoder och sen släppte vi ut dom och sen

skjutsa kompisen mig till tåget.


Nu är jag hemma och Daisan har fått sin mat, får se va ja fixar för mat till mig. Innan 

jag äter så ska ja ta ett riktigt varmt bad och tina upp kroppen. Sista biten så blev ja lite 

stel pga kylan som blir nu på kvällarna. Sen får jag se va ja hittar på ikväll =) =) 


Åker ev ut imorn igen, beror lite på men ja vet mer imorn em. Började ta kort på hästarna, då

jag tänkte jag skulle lägga upp lite nya bilder på dom men när ja kom te araben så dog kameran

så den ligger på laddning så fortsätter ta kort när jag åker ut nästa gång.

Daisan · Mej · Stallet · Sunny
Av Karja - 4 november 2011 17:48

sitter på tåget hem så hemma om en stund. Då ska Daisan få mat sen ska ja ta ett riktigt varmt bad å tina upp.

 
Av Karja - 3 november 2011 23:45

Tror ja e i en period där ja har svårt för att somna men de gåNog över snart.daisan ligger bredvid mig å sover. Imorn blirDe hoppning för sunny. Får se hur de går men säker på attDe kommer gå bra.han vill göra rätt å bra. Alltid arbetsvillig :)

Av Karja - 3 november 2011 18:12

har hållt igång hela Dan.e ute i stallet blir hem imorn. Vart ute å ridit, Ida red ja skippan, hur härlig som helst att rida å hålla på Me.imorn blir de hoppträning Me sunny. Om de inte kommer värsta regnskuren .

 
Av Karja - 3 november 2011 09:39

Gick upp för en stund sen, har gett Daisan mat. Ska gå ut på morron promenad om ett par minuter sen så ska vi åka ut till stallet och va där ett par dagar

Av Karja - 3 november 2011 00:59

fan va svårt de ska va å somna ikväll då :( säkert bara för att ja ska upp tidigt imorn. Hoppas ja somnar snart så ja får sova lite.

 
Ovido - Quiz & Flashcards