Vägen till drömmarna

Alla inlägg under december 2011

Av Karja - 13 december 2011 08:41

kunde inte somna igår kväll så sov lite längre än ja tänkte men handla om max 20 min sånt som händer.

nu ska jag ge Daisan frukost sen gå ut på promenad sen blir det skövde. får se hur det går, men kankse vaknar och

piggnar till lite mer på vägen dit :P sen blir de nog lite ridning i em

Oss
Av Karja - 12 december 2011 23:41

                                                               

Av Karja - 12 december 2011 21:29

Prata med en som står mig väldigt nära förutom F och denna personen berättade ja om skåne. och hanblev jätte glad för min skull och tyckte det var jätte bra attt jag hade fått en sån här chans och att jag skulle ta den och att

jag skulle greja detta, att jag klarar av detta. och detta känns jätte bra att han är glad för min skull och 

tror på mig. Då han betyder väldigt mycket för mig. Älskar honom väldigt mycke. Synd att jag inte träffar

honom så ofta. Väldigt sällan. men vi brukar höras på tele och sms då och då =)

Mej

Gos

Av Karja - 12 december 2011 20:33

Ligger och gosar med Daisan och kollar på Byggfällan på 3.an, E sista kvällen som jag har henne för imorn 

efter mitt möte så kommer jag lämna tillbaka henne till min syster. kommer nog ta

ett par dagar innan jag har vant mig vid att jag inte behöver gå ut med henne eller ge henne mat. de

som kommer ta lite längre tid att vänja sig vid är att det inte är nogn hund som lägger sig på täcket och ja får 

flytta henne för att få tillbaka mitt täcke :P kommer sakna henne.

Oss
Av Karja - 12 december 2011 16:17

 Tycker denna filmsnutten är väldigt söt och gullig. eller vad säger ni

Av Karja - 12 december 2011 16:09

Förbjudet att dricka vattnet i västra Borås

En uppbruten inspektionslucka i en vattenreservoar har upptäckts. Borås energi och miljö uppmanar därför invånarna i kommunens västra delar att inte dricka vattnet. 
Uppmaningen gäller minst två dygn, skriver Borås Tidning.

Vattnet är skickat på analys och i väntan på svaren bör invånarna i västra delen av Borås undvika att dricka vattnet. 
Vattentanker kommer att finnas uppställda. Deras exakta placering kommer inom kort att finnas på www.borasem.se.
Jonas Holmberg, marknadsansvarig på energibolaget poängterar att åtgärden är en säkerhetsåtgärd.
Vattenreservoaren är bortkopplad och urspolning av rören pågick på eftermiddagen.
Händelsen är polisanmäld. Enligt Jonas Holmberg är det uppenbart att luckan är uppbruten.


Expressen


 

Av Karja - 12 december 2011 13:45

Sov dårligt denna natten med, hoppas det blir bättre snart och vänder. Ring nåra samtal

och ska ta de lugnt idag, så jag har ork och energi te mötet imorn. Ska även lämna av

Daisan på vägen hem, Då min syster ska få tebaka henne. kommer sakna henne. hon är

så härli o go. helt underbar hund.

Oss
Av Karja - 11 december 2011 22:36

Ligger i sängen och kollar på Beck som går på 4.an just nu. ska gå ut på kvällspromenad me Daisan sen ska ja väl försöka sova men inte någon lust till det men somnar nog för eller senare. 

gud va skönt det skulle va skönt om det inte va tjafs hela tiden, har blitt van men e inget kul å det

tar ju en hel del på krafterna. Hoppas det blir bättre snart =)

Oss
Ovido - Quiz & Flashcards